torsdag 11. februar 2010

Ønske,ønske,ønske...

For det er faktisk det jeg gjør, ja, jeg ønsker meg en ny stelleveske siden den gamle har begynt å gå i stykker...


Nå har jeg sirklet inn to jeg liker godt, og har veldig lyst på:

Gaia & ko` sin stelleveske i Satin brown, eller parachute black...
Eller
Juju be, Be all stelleveske, i en eller annen fancy farge. Har sett meg ut flere som kan være aktuelle.


Og nå skal jeg gjøre alvor av å spare meg opp til symaskin! Er lei av å måtte låne hos en eller annen når jeg trenger å sy en ny søm på ett teppentrekk, eller trenger å legge opp nye bukser. Siden jeg først skal kjøpe en vil jeg legge litt mere enn 1000kr i den så blir nok en litt dyrere maskin iløpet av 2010 eller 2011.


I tillegg har jeg planer om å virkelig komme i form! Skal øke innsatsen å få bort i allefall 10 kg til, og gjett om det skal bli godt å komme seg i gang.


Guttene er foresten verdens beste! snille, gode, og ikke minst mine! Koser meg og nyter nyfødt tiden med Håkon, mens storebror er litt småsjalu og koser masse med meg når Håkon sover. Har kjøpt plastikk egg og hamaperler så nå skal jeg og Harald kose oss i helgene med litt påskepynt laging og perling! :D (kansje det blir litt pynt på besteforeldrene når snuppen får produsert litt..)


Dagens utblåsning fra meg. :D Fikk spørsmål om hva jeg ville ha i mammagave, så da ble det litt spinning videre på det.

skal komme med litt bilder av guttene og siste produksjoner når jeg finner kabelen til kameraet mitt..


Ingen kommentarer: