søndag 18. oktober 2009

27 uke..

Det går fremover her. Er idag 27 uker på vei, og nermer meg svangerskapslengden på svangerskapet med Harald.. Om halvannen uke skal jeg på ny ultralyd for å se om babyen vokser slik den skal siden jeg har fare for morkakesvikt. Men foreløpig fikk jeg beskjed for 3 uker siden at babyen lå ca 6% over "gjennomsnittet/normalen" så foreløpig ser alt bra ut. :D Veldig spent på om de ser kjønn denne gangen siden de til nå ikke har sett det.

Spennende å se om h*n holder seg inne i magen til over jul eller om det blir 2009 baby, så lenge den venter til 18 Desember er den ikke regnet som prematur lengre og jeg får føde her i området, har jo en til som trenger mammaen sin. Som for såvidt virker litt usikker på hvor babyen egentlig er og hvorfor han ikke kan bruke navelen til kikkehull.. :D Blir spennende å se hva han sier når babyen kommer på utsiden.

Stakkar magen begynner virkelig å strekke seg nå, klør grusomt til tider og det synes godt når babyen sparker på de rette stedene.. :D

Gleder meg!!!

Slenger med noen bilder av kommende storebror fra han var bitteliten..

dette er faktisk noe av det første jeg fikk se av gutten min...

Her er han noen dager gammel..


1 kommentar:

Irene :) sa...

Grattis mæ 27 ukar :)
Håpe alt fortsatt e greit *tvitvi*