lørdag 12. september 2009

wooho..

Da har vi nådd 22 uker. :D Huff, det går aaaalt for fort dette!!!

Her er det som møtte meg når jeg logga på BV i dag;

I dag er det lørdag 12. september, og du er 22 uker ut i svangerskapet. Det er 18 uker og 2 dager igjen til din termin, mandag 18. januar.

Har gått i gang med julegavene slik at jeg skal slippe å stesse med dem senere og heller skal ha energi til å bake pepperkaker, pynte pepperkakehus med Harald og lage krumkaker og sylte når julen nermer seg med stormskritt. :)

Åsså er det jo bare en uke igjen til vi skal feire 3års dag her.. Gutten min blir 3 år neste søndag. Da kommer Silje på besøk, Gleder meg masse til det! åsså blir det vel mange både myke og harde pakker på gutten. :D I tillegg til en tur på tivoli om det er det her da...

Har masse bilder jeg har lyst å vise, men har ikke kommet meg til å legge dem ut enda. Har blandt annet fått vognposen i hus nå, vært på monstertruck show, og plukket litt med håndarbeider.. Men dere får se etterhvert.

Ha ei god natt folkens. :D

Ingen kommentarer: